No food

Typiskt...glömde min matlåda hemma idag, så jag har ingen lunch med mig. Hoppas det finns nåt gott att köpa i frysdisken.
Jag hade ganska bråttom i morse och skulle hälla upp yoghurt i en matlåda, så jag hade frukost med till jobbet. Och det slutade med att jag bara fick med mig den lådan. Har bara en halvtimmes lunch också, så jag hinner inte åka och hämta den. Jag cyklar ju till jobbet.

Igår kväll var det Grey´s anatomy. Det var nog det värsta/bästa/mest spännande avsnittet nånsin! Åtminstone ett av dom värsta/bästa... Tur att det är ett till avsnitt nästa vecka! Då är det säsongsfinal. Det hade lika gärna kunnat vara det sista igår, så det slutar med en massa frågor som man vill ha svar på direkt! Det brukar ju sluta när det är som mest spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0