Ny vecka

Vi började den här veckan med att äta tårta på förmiddagen. :) Bra start. Tårta som var kvar från ett bröllop i lördags, mellan två av våra kollegor. Gott!

Började även veckan med att se att några förändringar hade gjorts. Dock till det sämre tyvärr. Varför ändrar man något så det blir sämre, krångligare och mer tidskrävande? Ok, det tar inte jättemycket längre tid, men det kan göra mycket ändå om man har mycket att göra.

Satt ute i solen och åt lunch. Tyvärr är det kallt i luften fortfarande, så när det blåste lite så blev det kallt.

Jag sov dåligt i natt. Hade svårt att somna igår. Gick och la mig i tid, men det hjälper ju tyvärr inte när det tar nån timme att somna. Har börjat märka en trend... Tror jag har svårt att somna på söndagarna när jag har varit ut på lördagen.


Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Ja men visst är det, skönt att bara rå om sig själv likso, så hade jag ju det kungliga bröloppet som sällskap. Haha jag kände mig som en pensionär :)

2010-06-21 @ 14:13:32
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0