Onsdag!

Hade en mycket trevlig kväll med Kristin igår. Vi gjorde tacos och satt och pratade i några timmar. Någon film hann vi inte med. :)

Idag började jag jobba 7.30. Hann ta ett samtal och sen blev det strömavbrott. Hela huset slocknade och tydligen hade det varit i större delen av Ljusdal. Så det tog ett tag innan vi fick igång datorer och annat. När min dator väl startade och jag skulle börja logga in igen, så hör jag någon prata. Då visar det sig att jag fått in en kund på telefonen, så det var bara att slänga på sig headseatet, lite förvirrad, och förklara att vi haft strömavbrott och att jag var tvungen att logga in på min dator igen. Men jag kunde hjälpa honom ändå, så det var ju tur. :)

Jag märkte också när jag kommit till jobbet att jag fått ett tuggummi under skon. :( Blir så less på alla som ska gå runt och slänga tuggummi på backen/golvet. Hade skorna när vi var ute i lördags, så antagligen var det då det hamnade där. Har bara använt dom två gånger. Så nu har jag spenderat morgonen med att försöka få bort det, men det resulterar ju bara i mer kladd.

I kväll ska vi ut och äta på Järnvägs. Vi som var handledare blir bjuden på middag av jobbet. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Jon

Släng in skon i frysen ett tag så går det nog bra att peta bort tuggummit sen :)

2010-06-16 @ 11:40:54
URL: http://www.tvpiraterna.se/jawblog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0