Weekend´s almost over

Tänk vad helgerna försvinner snabbt.
Igår var vi ju några på jobbet som samlades för att plocka skräp i området. Vi fick ihop en hel del. Väldigt många fimpar plockade man upp. Sen åt vi hamburgare och gick tipsrunda.
När jag kom hem igen ville jag hitta på nåt eftersom det var så fint väder. Pratade med Sandra och bestämde att jag skulle åka till henne. Vi satt ute i solen ett tag. Sen åkte vi och handlade mat och en massa glass, så blev det grillat till middag. Jättegott! Blev kvar där hela kvällen sen.
Men barnen var inte sig själva, för dom var sjuka. Inte ligga pigg som dom brukar.

Idag har jag inte gjort nånting. :( Förstår inte varför jag alltid ska ha en dag under helgen då jag inte orkar med nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0