1:a mars

Tänk att det redan är mars! Vad fort tiden går! Och mars kommer att svischa förbi så snart är det april. :) Jag jobbar bara två hela veckor nu och sen bär det av till Barcelona på torsdagen. Sen jobbar jag fyra dagar och efter den veckan är april här! Första helgen i april kommer påsken, så vi får fyra kortveckor på rad. Helt underbart!

Idag är jag väldigt trött... Det känns att man har sovit för lite i helgen. Skönt att jag har sovmorgon i morgon. I morse tog jag faktiskt bilen till jobbet också. Brukar ju gå annars. Det var första gången i år som jag behövde ta bilen för att jag var lite för sen för att hinna gå. Det är väldigt duktigt av mig måste jag säga! I höstas när jag fortfarande kunde cykla till jobbet undrade jag hur jag skulle klara av att komma upp ur sängen i tid för att gå till jobbet. Så morgontrött som jag är! Men det har gått över förväntan! Kunde aldrig tro att det skulle gå så bra! Men nu längtar jag tills jag kan cykla till jobbet igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0