Härliga vår!

Ja,  lite vårkänslor får man ju faktiskt när man tittar ut genom fönstret. Jag tror att den är på väg nu snart! Även om det var -19 grader i morse.
Om det är sånt  här väder i morgon ska jag försöka ta mig ut på en skidtur. Om jag kan stå på benen, efter ett spinningpass i kväll. Första gången jag provar spinning. Ska bli spännande, men jag kommer nog att vara helt slut i benen efteråt.

Idag är det ganska lugnt på jobbet. Precis som jag önskade! Det har varit ganska mycket dom senaste dagarna, så det kan behövas lite lugnare dagar ibland.
Och Karin har fixat fredagsfika. Kladdkaka, äppelkaka och godis. Tack Karin för gott fika!

På söndag ska jag och Sandra åka till Sundsvall och gå på Ikea och Birsta Köpcentrum. Ska bli kul! Hoppas det inte sker några missöden. Man vet ju aldrig vad som händer när vi ger oss ut på en liten tripp. :) Hoppas att jag hittar lite roliga saker att handla. Men jag måste hålla i plånboken lite, för om två veckor är jag ju i Barcelona! Då vill man ju ha råd att shoppa lite också. :)
Skönt att jobba bara en hel vecka till och så tre dagar veckan efter.
Och när vi kommer hem är snart mars slut och påsken närmar sig. Då är nog säkert våren här i alla fall! Åh vad härligt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken tur att du tyckte om fikat! Ha en trevlig helg. =)

2010-03-06 @ 21:06:52
URL: http://kolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0