Helgen...

Då är det måndag morgon och man sitter på jobbet igen. Skulle dock behöva ligga hemma i sängen, eftersom jag har sovit otroligt dåligt i natt. Känns som att jag knappt har sovit nånting alls.

Lördagkvällen blev väldigt lyckad. Det blev jag, Kristin och Erika som först satt hemma hos mig och kollade på Melodifestivalen, och sen gick ut. Först gick vi på Stadt, eftersom det var gratis inträde. Men där var det bara några få personer som satt vid borden, så vi gick vidare till Järnvägs. Men vi hann med att bli bjudna på en varsin öl/cider innan vi gick. :) På Järnvägs var det mycket folk och vi hade en rolig kväll.
Erika och jag gick vidare på efterfest sen och kom hem sent, skulle tro att klockan var runt fem.

Söndagen var mindre rolig. Jag var säng-/soffliggande hela dagen. Det var meningen att jag skulle hem till mamma och pappa, eftersom vi fick besök av släkten, men jag fick tyvärr ställa in det. Men mamma var så snäll så hon kom med mat och en tårtbit till mig.
Längesen jag mådde så dåligt efter en fest. Det är tur att det inte händer oftare. Det är inte roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0