I semestertankar

Idag går det tungt på jobbet. Är så trött... Måste försöka lägga mig ganska tidigt i kväll så jag får mycket sömn när jag har sovmorgon i morgon. Men dagen går ändå ganska snabbt, så det är skönt.

Funderar lite på hur jag ska söka semester i sommar. Har hela mars på mig att fundera innan jag ska lämna in ansökan, men det är ju skönt att få det klart. Jag hoppas att jag får semester samtidigt som syrran, för annars vet jag inte vad jag ska göra på min semester.
Tänker också på vad vi ska göra om vi får semester samtidigt. Skulle vara roligt att semestra i Sverige, till exempel på Västkusten, eller att bila lite i Norge. Men det går ju inte att komma ifrån att man gärna vill åka till varmare breddgrader också. Eller så kanske man skulle ta lite kortare semester i sommar och åka utomlands i höst i stället, en lite längre resa.
Man har en del att tänka på innan man är klar att lämna in ansökan. :)

Nu är det bara en timme kvar av arbetsdagen. Det känns skönt! Och jag måste verkligen försöka ta mig iväg på träningen i kväll, hur jobbigt det än känns just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0