Kladdmaja

Jag undrar vad mina chefer skulle säga om dom såg hur mitt bord såg ut här på jobbet. Det är nog bäst att låta kollegieblocket ligga kvar där det ligger, så dom inte ser att mina pennor har kladdat av sig på bordet. Det är fullt med rött och blått kladd.
Även mina händer blir alldeles kladdiga under dagarna, men det försvinner ju när jag tvättar händerna.
Får nog ta och skrubba bordet på lördag när jag jobbar, om det är lugnt då. Hoppas det går bort!

Nu är det bara 8 minuter kvar tills jag slutar! Skönt! Har varit väldigt trött idag, men ikväll blir det träning igen.

Kommentarer
Postat av: Anna J

Jag känner igen det där, men skrubba med lite vatten så försvinner. Det ligger på vår lott vänstervridna att detta händer ler man smetar bläck överallt :)

2010-03-09 @ 13:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0