Onsdag

Snart är halva veckan gjord. Skönt! När den här dagen är avklarad har jag bara fem arbetsdagar kvar innan jag får lite semester. :) I dag började jag 7.30 och slutar 15.45. Eftersom jag har rätt mycket tid mellan jobb och träning så tänkte jag försöka att lägga lite mer tid än vanligt på matlagning. Ska försöka mig på en lövbiffsgryta, utan recept. Vi får se hur det går. Grytor är inte min starka sida, men man måste ju börja öva nån gång.

Sen är det alltså dags för träning igen, Bodycombat. Tänkte att jag skulle visa lite bilder hur det ser ut när vi tränar. Och det ser ju minst lika proffsigt som på bilderna. ;) Bilderna har jag lånat från Google.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0