Optimist - javisst!

Alla bara klagar på vintern i år. Och jag försöker att vara positiv och intala alla att det snart är vår!
Själv är jag glad över den här vintern. Jag har hellre kyla och mycket snö, än plusgrader, slask och isbanor på vägarna. Så jag försöker hellre att njuta av vintern. Måste apropå det försöka ta mig ut på en skidtur i helgen, för det var några veckor sen nu, på grund av att jag har haft en del annat för mig, och ibland har det varit för kallt.

Men visst kan jag hålla med om att det har varit lite för kallt ibland och att snön gärna får sluta fyllas på nu, men jag vet ju att tiden bara flyger fram och snabbare än vi hinner reagera så är våren här. Så passa på att njuta av att vi har en riktig vinter, innan den är slut. Man vet aldrig när vi får en bra vinter nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0