På jobbet till 19.00

Det blev ingen träning igår... Jag var för trött helt enkelt. Men jag fick en del annat gjort i alla fall. Diskade, städade och packade. Ska fortsätta med packningen i kväll. Svårt att veta vad man ska ha med.
I natt har jag nog sovit nio timmar ungefär, fast jag vaknade ibland, men somnade om direkt. Underbart att få sova så länge trots att man jobbar! Väldigt skönt med sovmorgon.
Det har ringt på ganska bra här på jobbet i dag. Hade tänkt leta skolor, men har inte hunnit. Hade även "utvecklingssamtal" med min chef i dag och det lät bra tycker jag. Det jag ska bättra mig på, är sånt som jag redan visste.
I morgon jobbar jag 8.30-14.00 och sen får jag gå hem för långhelg! Åh vad härligt! Skönt att få lite mer tid innan man ska med tåget också, så man inte bara måste hämta väskan och åka direkt efter jobbet. Då hinner man fundera en sista gång om man har kommit ihåg att packa allt. :)
Måste komma ihåg att lägga fram passet i dag när jag kommer hem. Det får inte glömmas kvar hemma!

Kollade väderprognosen i dag igen och just nu ser det ut som om temperaturen kommer att ligga runt 15 grader. Sol fredag, regn lördag, söndag och måndag. Hoppas regnet har uppehåll tills vi åker hem.

Kommentarer
Postat av: Anna J

Ha det så underbart härligt nu på resan!!! Var rädd om dig! kramar i massor och överföd

2010-03-17 @ 08:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0