Slow

Det blev visst en lugn dag på jobbet. Efter att ha haft kö under den första timmen, så lugnade det ner sig. Ibland har det tagit över en halvtimme mellan samtalen. Nu har jag tagit 20 samtal totalt, och har en kvart kvar att jobba. Får se om det blir nåt mer samtal.
Jag har suttit och läst lite här på jobbet. Bra att man tog med sig boken.
När jag slutar ska jag en kort sväng på köpingen, för att köpa kattsand, och tårta till i morgon när vi får besök av farmor, farbror och "faster". Sen ska jag till Adele. Hon ska fixa till mina naglar, för det har släppt lite på flera av dom.

I kväll blir det Melodifestival och utgång med Kristin. Skoj skoj! Får se om vi får med oss någon mer också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0