Snart helg!

Nu närmar sig helgen igen. Oj vad snabbt tiden går. Om en vecka promenerar vi runt på Barcelonas gator. :) Har kollat runt lite i dag på vad man kan hitta på när man är där.

I morgon är det äntligen fredag igen! Jag älskar fredagar! Speciellt fredag kvällar, när man får mysa i soffan och vet att helgen är här. Fast på lördag ska jag jobba, så det kanske inte riktigt blir samma känsla som annars.
Let´s dance närmar sig sitt slut. Skandal att Willy fortfarande är kvar, och att Stefan Sauk åkte ut förra fredagen. Jag trodde Stefan skulle stå i final tillsammans med Claudia.

Och på lördag är det final i Melodifestivalen. Min favorit är Anna Bergendahl. Hoppas hon vinner! Annars tycker jag att Darin skulle kunna vinna. Salem Al Fakir har en mysig låt, men frågan är om den funkar i resten av Europa. Kanske, kanske inte. Men Ola vann ju en liten röst också i Sundsvall. ;)
Men det är ett ganska starkt startfält i finalen tycker jag. Dom som jag minst vill se som vinnare är Pernilla Wahlgren och Jessica Andersson.

Vem är din favorit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0