Sommarkonsert

Jag älskar ju att gå på konserter. Att stå och lyssna på bra musik, se alla duktiga musiker, och känna stämningen och känslan i musiken och bland publiken, en vacker sommarkväll då solen fortfarande lyser...hur underbart är inte det?
Har kollat lite på vilka konserter man skulle kunna gå på i år. Förhoppningsvis kommer jag att gå på Takida i Bollnäs, tillsammans med min bästa vän Sandra. Lars Winnerbäck kommer till Järvsö och spelar på Stenegård. Det skulle jag också vilja se. Man borde ju absolut passa på när han kommer till dom här trakterna.
Och så ska ju Ulf Lundell ut på en liten turné också! Det vill jag definitivt gå på! Har man varit på varje turné dom senaste kanske tio åren, vill man ju inte bryta den trenden. Jag tröttnar aldrig på att se honom live!
Dom senaste fyra somrarna har jag och syrran varit på en större konsert. Robbie Williams på Ullevi, Justin Timberlake och Kylie Minogue på Globen och nu senast U2 på Ullevi. Det skulle vara roligt att hålla i den trenden också, men i år är det inte så många större artister som spelar i Sverige, som vi är intresserad av att se. Det skulle vara Pink på Ullevi då, men vi får se hur det blir med det. Man vågar ju inte boka innan man vet hur man får semester och då kanske biljetterna är slut.

Ja, vi får se hur denna konsertsommar kommer att se ut. :)

Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Tack så jättemkt!

2010-03-05 @ 10:42:52
URL: http://tovvan.blogg.se/
Postat av: Jon

Vore ju kul att se Takida faktiskt. Pink är nog inte dumt det heller :)

2010-03-05 @ 22:33:43
URL: http://www.tvpiraterna.se/jawblog/
Postat av: Jon

Jasså det är han det hänger på alltså? Hehehe.

Vad har Pink hittat på då?

Ny var väl att ta i. Förflyttade den bara och fortsatte på egen server. Än så länge.

2010-03-06 @ 00:55:30
URL: http://www.tvpiraterna.se/jawblog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0