Trötter...

Man är ju inte på topp i dag direkt... Känns som om ögonen går i kors för jag är så trött. Får se om jag orkar med träningen. Det finns en risk att jag blir hemma i dag. Tyvärr missar jag ju tre träningar i rad i så fall, eftersom jag är bortrest dom kommande två träningarna.
Underbart att jag har sovmorgon och börjar 11 i morgon. Det är väldigt välbehövligt! Då kanske jag hinner sova ut lite... Och om två timmar slutar jag, vilket också är bra, för jag måste försöka att städa och diska sen helgen, och sen måste jag packa. Undrar vad man ska packa. Svårt att veta vad det är för väder... Får ta lite av varje.

Idag öppnar antagningen till högskolor, så nu börjar den tiden som kommer två gånger per år, då man letar, funderar fram och tillbaka, letar lite mer, funderar, flyttar om och sorterar efter intresse att läsa programmen, var man helst vill läsa och efter chansen att komma in. Det är inte lätt att veta vad man ska söka.

Nej, nu ska jag ta lite fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0