Ändrade planer

Har börjat fundera på vad jag ska göra på semestern, eftersom dom tidigare planerna gick i stöpet.
Det blir ingen utlandsresa som det var tänkt, men förhoppningsvis blir det en vecka i november i stället, så då har man ju nånting att se fram emot i så fall.
Kommer nog att spendera många dagar med Sandra och hennes härliga barn. Sol, bad och roliga utflykter är min förhoppning!
Sen blir det nog några dagar på Gräsö i husvagnen, med mamma och pappa.
Emma och jag hade ju tänkt vara några dagar här hemma och i Stockholm också, men det blir väl tyvärr inte så. Inte så vi kan hitta på saker på dagarna tillsammans i alla fall. Hoppas det blir lite av det ändå. Nån motorcykeltur får vi försöka ta oss ut på.
Förhoppningsvis kommer jag även att kunna gå på Ulf Lundell på Gröna Lund, trots att jag jobbar den dan. Frågade idag om jag kunde sluta några timmar tidigare och ta ut lite komp, och dom ska försöka ordna det. Vill ju inte missa den konserten! I så fall skulle det vara första turnén som jag inte ser honom på säkert 10 år.

Ja, vi får väl se vad som händer i sommar, men det blir nog bra trots allt. Man får göra det bästa av det helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0