Blodomloppet

Igår var vi ett gäng från jobbet som åkte till Hudik för att gå/springa Blodomloppet. Jag funderade på att köra intervaller, men det slutade med att jag gick hela vägen. Hade sällskap av en kollega så jag kände att jag lika gärna kunde gå. Det var ju också mycket folk framför så det hade varit svårt att springa. Man hade fått försöka att sick-sacka mellan människorna.
Vädret höll sig fint och sen fick vi god picknickkorg efter loppet. En trevlig kväll!

Funderar över hur jag ska fortsätta med min träning. Ska försöka att komma igång igen/fortsätta att springa och få upp flåset. Men det finns ju så mycket roligare träningsformer tycker jag! Skulle vilja köpa en ny bättre cykel och börja cykla lite längre sträckor. Skulle även vara kul att köpa inlines. Men det kostar ju en del, och jag är lite osäker på om jag ska lägga pengarna på det. Är rädd att jag inte kommer att utnyttja det tillräckligt, så det är värt pengarna. Vi får se hur det blir, men jag måste försöka bestämma mig snart, så inte sommaren hinner ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0