Fredagsbakning

Idag har det varit lugnt på jobbet. Det är ju klämdag så många är lediga vilket gör att inte lika många har paket att skicka. Hade medlyssnare idag, en tjej som jag från och med idag är handledare åt. Fast dom har bara en vecka kvar av utbildningen så det blir ju inte så länge. :) Det är ju lite synd att det är så lugnt när dom ska sitta med för att lära sig. Men det blir nog bättre till veckan.

Efter jobbet köpte jag med mig thaimat hem, kycklingspett med jordnötssås. Gott, men såsen gillade jag inte riktigt. Sen kollade jag på filmen "The reader" och den kan jag absolut rekommendera. När den var slut slängde jag ihop Nonstop-kakor, eftersom jag inte hann baka igår. Nu blir det lite "fredagsmys". Får se om man hittar nån film att kolla på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0