Gårdagen

Hade en väldigt trevlig kväll igår med mina underbara vänner! Maten blev bra och alla verkade bli mätta och belåtna.

Kvällens meny:
Förrätt: Toast med gravad lax, avokado och räkor
Varmrätt: Helstekt fläskfilé med hasselbackspotatis
Efterrätt: Hasselnötsformar (typ chokladpudding)

Här ser ni min dukning med dom nya löparna jag sydde. Man kan även se mina nya gardiner.
Mitt i all stress på slutet räknade jag lite fel och dukade för en person för mycket. Gjorde även en förrätt och en fördrink för mycket. :)

 

  Finaste vännerna!

Efter att ha suttit och pratat oavbrutet i några timmar begav vi oss mot krogen. Gick först till Stadt och betalade in oss, men vände så fort vi kom in och gick till Järnvägs. Onödiga pengar! På Järnvägs var det mycket roligare, så där blev vi kvar tills dom stängde. Jag och Sandra stog och pratade med ett par gamla vänner till henne från Delsbo rätt länge, innan vi till slut skulle ta oss hem. Med väldigt onda fötter tog det nog 20 minuter eller nåt att gå en sträcka som normalt tar 2-3 minuter. Vi såg nog ut som två gamla tanter som stapplar fram. :)
Vid 4-tiden la vi oss till slut äntligen för att sova!

 Dagen efter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0