Lugnt...

Har varit en lugn dag på jobbet. Ganska skönt, men ibland blir det nästan lite för lugnt.
Har fördrivit tiden med att leta aktiviteter för sommaren. Har en hel del jag skulle vilja göra! Jag och Sandra har nu planerat in några saker som vi ska försöka hinna med i sommar. Det blir roligt!

Ikväll efter jobbet hade jag funderat på att köra nån träning, men det är inte så kul när man slutar sent (18). Tror jag i stället ska försöka att sätta mig och sy lite. Har en del saker jag vill få klart till helgen när tjejerna kommer på middag. Få in lite mer sommar i min lägenhet. :)
Sen är det första semifinalen i Eurovision Song Contest i kväll. Det måste man ju se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0