Seg söndag

Igår hade vi jättekul hos Erika. Åt varma mackor, drack vin och ett par drinkar, åt annat gott, pratade en massa och sjöng Singstar. Hade lite ont i halsen i morse efter att ha sjungit så mycket.
När vi gick och la oss var det på väg att ljusna ute igen och det blev inte så många timmars sömn innan skjutsen kom. När jag kom hem la jag mig några timmar till i min egen säng.
Har inte gjort mycket idag, mest legat i soffan. Varit väldigt trött och seg. Men på eftermiddagen bakade jag iaf banankaka, eftersom jag hade blivit tvungna att slänga bananerna annars. Men nu får det vara färdigbakat på ett tag! Tog mig sen ner till Salladsbaren för att köpa en kebab med bröd.
Men nu är det soffläge ett tag, innan det är dags att inta sängen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0