Waiting

Väntar på att klockan ska slå 18.30 och jag får ta bilen hem. Ja, jag tog bilen i dag, eftersom det var en massa snö ute. Kände inte för att cykla då. :) Men nu är snön borta så i morgon är det cykel som gäller igen.

När jag skulle logga in på blogg.se nu så visade dom på startsidan ett inlägg från en annan bloggare, där hon skriver att Polly har kommit med en Summer Edition. Jahapp...nåt nytt som man måste prova, nu när man försöker att hålla igen. Min största svaghet är alla nyheter! Jag bara måste smaka! :) Kanske blir till helgen, om den har kommit till Ljusdal då.

Funderar på att köra intervallträning runt Kyrksjön i kväll igen. Men trist när man kommer hem ganska sent. Får se hur det blir. Om jag känner att jag orkar innan jag äter. För äter jag först så blir det nog ingen träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0