Kall morgon

I morse visade termometern -18, så det fick bli premiär av täckbyxor och vinterkängorna. När det var dags att gå till jobbet upptäckte jag att skorna inte stog där jag trodde, utan jag hade tagit ner dom till förrådet. Så det var bara att skynda sig ner dit och ta på dom.

Har sovit lite dåligt i natt, som vanligt på söndagar. Men Zelda har skött sig exemplariskt under nätterna den senaste tiden. :) Har inte vaknat många gånger av att hon röjer runt. Hon sysselsätter sig själv och nästan varje morgon ligger hon i sängen och väntar på att jag ska vakna. Sötisen...
Måste hitta en bra lösning för henne inför min och syrrans utlandsresa. Om två månader åker vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0