Snart stundar advent...

Idag började jag jobba 7.30. Känner mig lite duktig, då jag gick till jobbet. Har gått alla dagar denna vecka. Känns bra att jag börjat med det och kan lämna bilen hemma. Förra året kunde jag cykla fram till 14:e december innan snön kom. I år blev det ungefär en månad tidigare. Men men, det är ju mysigt med snö också. :) Man får ju lite mer julkänslor vid advent då.
Tänk att det är 1:a advent på söndag! Helt otroligt! :) Snart är detta året slut... Känns som att man har en del att göra under dom kommande helgerna. Det är ju fortfarande många julklappar kvar att inhandla.
I helgen blir det julkortstillverkning och julpyntning.
Nästa helg vill jag nog åka till Hudik och titta efter julklappar. Någon som vill med?
Helgen efter är det 3:e advent, då får det nog bli julshopping i Ljusdal.
Sen är det helgen före julafton och julbord med jobbet.
Härliga december! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0