Nyttigt!

Promenerade till jobbet även i dag och sedan hem från jobbet. Tidigare i veckan har jag ju haft tur och få skjuts hem.
Gick direkt och handlade. Denna månad har blivit lite av en "rensa frysen-månad" så nu är det dags att fylla upp den igen, så det blev lite mer inhandlat än jag planerat. Hade skrivit en matlista på jobbet och lagt den i väskan. Väl på affären stog jag och letade i väskan utan att hitta den, men jag kom ihåg allt ändå. Precis när jag klev innanför dörren hemma kom jag på att jag flyttat lappen till jackfickan. :)

 

Här ser ni mina nyinköpta jullyktor. Och när man tittar på min välfyllda fruktskål kan man tro att det är en riktig hälsoguru som bor här! Nu kan man bara undra hur jag ska hinna äta upp allt innan det blir dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0