Oförskämd, jag?

Idag hade jag en arg kund, engelsktalande australiensare. Och för första gången någonsin har jag fått höra att jag var oförskämd! Undrar om det berodde på honom eller mig? :)
Han ville inte lyssna på det jag sa och tog åt sig på ett sätt jag aldrig varit med om. Och med hans australienska dialekt var det svårt att höra vad han sa och så ska jag försöka att berätta hur det är till en person som inte lyssnar utan bara säger emot. På engelska.
Svårt samtal...
Annars har väl dagen varit bra, fast den har känts lite väl lång. I morgon är det fredag! Härligt!

Helgen i Stockholm var förresten bra. Fick umgås med syrran, blev fin i håret och fick träffa söta lilla Agust, min kusins bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0