Onsdagkväll

Jorå, en del julsaker fick plockas fram lite tidigare i år. Har satt upp julgardinerna (i kök/vardagsrum) och tagit fram juldukar och ett par julljuslyktor. Gardinerna till sovrummet ska jag försöka sy upp under veckan. Köpte dom redan till förra året, men dom ligger kvar i förpackningen. :)
Får se om jag tar fram adventsljusstakar och julstjärnan i morgon eller till helgen...

I kväll gick jag iväg på träning och trodde jag skulle få träna mitt favoritpass Bodycombat, men dom hade ersatt det med Bodyattack i stället på grund av sjukdom. Fick testa att träna för en (för mig) ny ledare och hon var riktigt bra! Höll igång hela tiden och peppade! Otroligt att man kan ha sån energi genom hela passet! Men det var det jobbigaste passet jag tränat på länge!
Så nu har jag unnat mig ett par kakor till kvällsfikat. :) Har varit duktig och hållit mig från dom i en och en halv vecka. Det är bra för att vara mig, när det finns fikabröd i frysen! Och det finns det ju nästan alltid hemma hos mig, eftersom jag gillar att baka. :)

En till rolig sak som hänt i kväll var att jag fick veta att Lundell ska ut på turné i vår! Åh vad glad jag blev! Man vet ju aldrig om den senaste turnén var den sista. :) Så nu är det bara att vänta på att biljetterna släpps.

Tack för mig den här onsdagskvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0