Rolig helg!

I helgen har min älskade syster varit hemma, tillsammans med hennes fina pojkvän. Alltid lika mysigt att umgås med henne/dom. På lördagen tog vi en sväng på köpingen och Adéle var så snäll och fixade Emmas naglar. Jättefina blev dom! Åkte hem till mor och far och åt middag, sen tillbaka till min lägenhet för lite partaj! Adéle och Niklas, Kristin och Johan, Sandra och lite senare Karl-Johan som är en kompis till A&N kom förbi. Och så Emma och Jocke då. Det blev en riktigt trevlig och rolig fest! Längesen jag skrattade så mycket tror jag! Är så glad för dom vänner jag har! Helt underbara, och dom roligaste vännerna man kan ha!
Emma och jag bjöd även på lite fuldans innan det var dags att bege sig mot Järnvägs. Ni som inte vet vad jag pratar om kan gå in på http://fuldans.se/?v=necwovtdcc
Riktigt roligt! Och en härlig låt!
På Järnvägs var det också jättekul. Inte så mycket folk, men vi hade roligt ändå och stog och dansade nästan hela kvällen.

  

  

På dom två sista bilderna ser ni min nya frisyr. :) Min duktiga syster har gjort mig så snygg i håret!


Kommentarer
Postat av: Nette

Hehe nej de flesta på jobbet vet inte om att jag röker;-) Alla blir lika chockade när jag berättar det. Jag röker ju aldrig på jobbet utan bara hemma, men nu är det slut med det med=)

2010-11-15 @ 12:18:22
URL: http://nettevw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0