Träna mera!

Jag vill verkligen komma i form, men har så svårt att hitta den rätta motivationen. I stället rör jag för lite på mig och äter för mycket onyttigt. Till resan i februari skulle jag vilja gå ner några kilon, men det tror jag inte kommer att hända. Jag vet att man inte ska tänka så, men jag är bara realistisk!
Jag vill hitta någon träning som jag tycker är riktigt rolig, och helst något jag kan träna när jag vill. Det är ganska roligt att träna på gymnastikföreningen där jag går nu, men det roligaste passet som jag blir mest peppad av är Bodycombat och det går ju bara att träna en gång i veckan.
I vinter vill jag försöka att åka mer skidor än förra året. Har också funderat på gymmet här i Ljusdal, men känner jag mig själv rätt tappar jag lusten efter ett tag.
Spela tennis skulle jag också kunna tänka mig, men då måste man ha någon att spela med...

Är det någon som har något tips på något roligt man kan träna i Ljusdal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0