Utbildade

I morgon är det sista dagen på utbildningen för den nya gruppen på jobbet, efter åtta veckor! Så nu ska dom vara fullfjädrade agenter. :) Dom sista två veckorna har det varit betydligt mindre utbildning och mest medlyssning, samt att sitta själv och ta samtal. Dom sista två dagarna nu handlar det mest om coachning för oss utbildare, att finnas till hands vid frågor.
Har varit åtta roliga veckor på jobbet! Men många gånger tröttsamma också. Det tar mycket energi från en. Jag tror och hoppas att vi har gjort ett bra jobb och jag hoppas att det kommer att gå bra för dom.

Tjänsten jag sökte har jag inte hört något mer om än, men jag tror inte att jag får den, och det gör inte så jättemycket. Men jag är jättenyfiken på vem som får tjänsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0