10-10-10

Dagens datum och min födelsedag! :) Har än så länge inte varit nån speciell dag. Har bara varit hemma och fixat och donat. Snart kommer mamma och pappa så ska jag bjuda dom på middag. Det blir nog lite mer firande nästa helg, med vännerna.
Hade ju planerat att baka en tårta i helgen, men det kändes lite onödigt för tre personer. Får se om det blir någon nästa helg istället.

After worken i fredags var rolig. (Minns inte om jag skrivit om den tidigare) Avslutning med jobbet för våran CS Week. Många åkte hem ganska tidigt, men vi var några stycken som höll i hela kvällen, som avslutades på Järnvägs.

Igår var det en lugn dag och kväll. Tog en lång och härlig höstpromenad med Kristin. 1,5 timme blev det. :)

Nu ska jag sätta igång med middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0