Äntligen fredag!

Det är så skönt att det är fredag! Är så trött... Vill bara hem till sängen igen. Skulle lägga mig tidigt igår eftersom jag började tidigt idag, men kom i säng senare än jag hade tänkt. Sen hade jag svårt att somna trots att jag var så trött, så det blev alldeles för lite sömn i natt. Men i morgon kan jag sova ut.

Funderar en del över framtiden just nu. Söker ju skolor även den här gången och ska ju göra högskoleprovet. Har nästan ångrat att jag anmälde mig till det, men nu är det ju betalt så det är bara att sätta sig och skriva det nästa lördag. Resultatet håller ju iaf i fem år, om jag höjer mig sen sist. Men jag tror inte att jag vill börja plugga till våren. Nu vill jag se vad som händer på jobbet i stället. Egentligen skulle jag ju kunna strunta i att söka skolor också, men jag har gjort det i flera år nu, så man gör det nästan per automatik. :)

Jag sitter här och fryser nu... Längtar till i kväll när jag kan mysa ner mig i soffan framför Idol och även en film som jag tror är bra. I morgon blir det tårtbak och sen fest med goa vännerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0