Färdig!

Då var högskoleprovet skrivet, och jag har kollat mitt resultat. Blev tyvärr ingen förbättring. Det kändes ganska bra, men känslan var tydligen fel.
Jag har oftast strax över hälften rätt på alla olika delar. Dom delarna som brukar gå bäst gick inte riktigt lika bra den här gången tyvärr.
Det känns ganska svårt att höja sig när man ligger på medel i alla ämnen. Jag har inte något ämne som jag kan plugga lite extra på liksom. Däremot skulle jag gärna vilja veta hur man kan förbättra sitt ordförråd! Det är där jag tappar flest poäng, eftersom det finns mest poäng att hämta där, och jag alltid hamnar på ungefär hälften rätt.
Ja ja, det var det iaf. Inget att göra åt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0