Hemmakväll

I helgen är det hemvändarhelg här i Ljusdal. Tror det är mycket folk som ska ut ikväll och man kanske borde vara på krogen med alla andra, men det känns väldigt skönt med en lugn hemmakväll framför tv:n. Har varit fest några helger i rad nu.
Sitter och kollar på det nya programmet "Så mycket bättre" och det var ett väldigt bra program faktiskt. Roligt att se hur artisterna tolkar varandras låtar.
Thomas Di Leva är med bland annat och honom har jag tidigare inte alls gillat, men han bara imponerar mer och mer på mig. Jag började nog att tycka bättre om hans låtar nån gång vid den tiden då Miraklet kom. I år har han visat i alla fall mig hur otroligt duktig han är på musik. I somras var han med på Allsång på Skansen och sjöng Another day in paradise. En riktigt bra låt enligt mig och han gjorde den så himla bra! Ni kan lyssna på den här nedanför. I kvällens program gjorde han Lasse Berghagens Sträck ut din hand och han är otroligt duktig på att göra nya versioner av låtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0