I´m back!

Oj vad dåligt med bloggande det har blivit för mig dom senaste dagarna.
Kan ju börja med att skriva om helgen som var. Lördagen bestog av lite städning på dagen. På kvällen kom tjejerna för lite födelsedagsfirande! Fick fina presenter och så beställde vi kinamat. Åt min egentillverkade tårta. :) Den var god och jag får väl vara ganska nöjd med utseendet också. Första gången jag gjorde den typen av tårta. Bild kommer senare... Sen hade vi en mycket trevlig kväll. Huvudämnet för kvällen var fylleminnen och kräkhistorier! :) Ingen orkade gå ut (förutom jag) så det blev en ganska tidig kväll. Eller vid 12-tiden hade dom väl gått hem. Jag stannade ju också hemma. Har ingen lust att gå ut själv.
På söndagen kom Adele och grattade mig. Fin present och fint kort fick jag och så åt jag tårta. :) Adele är ju inte så mycket för sötsaker, så när man bjuder henne på fika är det mest bara jag själv som äter kakor och tårta! Senare bjöd jag henne även på mat. Då åt även hon. :D Efter maten åkte vi och kikade på hennes lokal, där hon snart öppnar sitt nystartade företag! Väldigt fint blir det!

I veckan har jag varit ganska flitig med träningen. Ett pass i måndags och två pass igår! Tyvärr har jag även varit ganska flitig på att äta choklad, eftersom jag fick en del choklad av mina vänner. :)
Om jag orkar så tänkte jag slänga ihop några chokladmuffins ikväll och bjuda utbildningsgruppen på i morgon.

Utbildningen rullar på. Den här veckan blir det tre dagar med utbildning för mig. I morgon ska jag testa lite rollspel med dom. Jag ska spela kund, så får dom spela DHL-agent. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0