Partykväll

Igår var det party med Sandra och Malena. Hade det trevligt hemma hos mig först innan vi tog oss ner till Stadt. Gick ner ganska tidigt, vid tiotiden, då det antagligen skulle bli mycket folk. När vi kom dit var det väldigt lite folk, men det fylldes på snabbt och det blev nog fullt tror jag. Vi stog och rockade loss på dansgolvet, till bandet Lillasyster. När vi kom hem till mig igen hittade vi en kille som låg och sov i trappuppgången. Jag upptäckte även när jag kom hem att jag hade tappat min klocka. :/ Min fina klocka som jag tyckte så mycket om... Även fast den hade börjat halka efter, så man aldrig säkert visste om den visade rätt tid. Jag hade ju tänkt köpa en ny, men hoppas ändå att klockan dyker upp.
Vi hade en rolig kväll, men det blev tyvärr nåt glas vin för mycket. Det fick vi känna på i morse. Sandra sov hos mig och vi låg i sängen en bra bit in på eftermiddagen.

I morgon drar utbildningen igång på jobbet. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0