Bättre...

Idag mår jag lite bättre. Fortfarande snorig, men inte lika mycket som igår. Så nu har det väl vänt mot det bättre igen. Alltså...jag fick inte vara hemma och ligga nerbäddad i sängen den här gången heller. När ska jag få vara hemma och vara sjuk? Missförstå mig inte...självklart är jag glad att jag är en frisk person som inte behöver vara hemma så ofta, men det skulle faktiskt vara skönt att få vara hemma och kurera sig nån gång iaf! Bara ligga och titta på film hela dan, eller ligga och läsa. Äta glass och dricka coca-cola. Sånt man får dåligt samvete om man gör en hel dag under helgen.
Men det kanske är mitt eget fel också, eftersom jag aldrig tycker att jag är tillräckligt sjuk för att vara hemma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0