Helg!

Åh vad skönt med helg! Tror det blir en fika med Adele i morgon och eventuellt ridning med Sandra på söndag. Annars har jag inga planer.
Försökte att få ihop en fest i morgon, men alla tjejer var upptagna tror jag. Det kanske är lika bra att det inte blir nån fest när man äter antibiotika?
Och det här med min knöl blev en liten följetong. Var på återbesök idag och det finns fortfarande var som ska ut. Måste tillbaka igen på måndag. Inte trodde jag väl att det skulle bli så många besök!

Nu blir det film-/tv-kväll.

Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Ja jag ska försöka men det är skitsvårt, visserligen har det inte alls gått särskilt lång tid men ändå känner jag. Men varför sluta jag på ett jobb jag hade en inkomst på och så. Är jag redo för att plugga och kommer jag klara det. Men somsagt man kan ju alltid komma tillbaka då jag har tjänsledigt. Finns ju många som klarat sig utan stor utbildning men det är ju säkert skitbra. Sen är det jobbigt då man måste vara ifrån killen så mycket, är säkert lättare om man är singel. Aja hur går det på jobbet?

2010-09-04 @ 14:37:11
URL: http://tovvan.blogg.se/
Postat av: Tove-Li

Haha jo den var rätt söt!

Jo man får ju se det på det viset, det kommer väl gå fort när man väl kommer in i det hela. Hoppas jag iaf.

Jo det kommer ju öppna upp nya möjligheter och man kommer kanske bli mer "eftertraktad" på jobbsidan. Nej jag ska försöka ge detta en chans. Man får väl bita ihop.

Åh vad gullig du är, du får hälsa alla kollegor! :)

2010-09-05 @ 14:54:16
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0