Jobbat klart och helgen är här!

Idag slutade jag klockan tre...jätteskönt när det är fredag att sluta tidigt. Har haft en bra dag på jobbet.
När jag slutat åkte jag och besiktade bilen. Den gick igenom galant. :) Visst, det var en grej som dom tyckte att jag skulle fixa i samband med däckbyte och nästa år går den troligen inte igenom på grund av en annan grej, men annars var det som vanligt mest beröm för min fina bil. :D
Efteråt åkte jag till Adele för att boka tid för att fixa naglarna. Med mig därifrån fick jag inte bara en bokad tid, utan även ett par stövlar! Hon hade beställt dom men kunde inte ha dom, så jag provade dom och dom satt ganska bra. Eftersom jag letat efter ett par svarta stövlar utan klack (eller med låg klack) så slog jag till!

Ikväll blir det lugn hemmakväll med Idol. Funderar på att köpa kinamat. I morgon blir det en heldag med Sandra och barnen. Det blir roligt, som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0