Min helg

Igår startade jag dagen med en sväng på köpingen tillsammans med mamma och pappa. Hittade en vinterjacka, precis som jag var ute efter. Sen köpte vi med oss fika och gick hem till mig. När de åkt hem gick jag till Adele för att pyssla lite. Har tänkt börja med scrapbooking och då är det perfekt att få lite hjälp av Adele som är så duktig på det. Sedan gick jag hem och duschade och så gick jag tillbaka till Adele igen. Vi två och hennes sambo beställde pizza. Sen blev det lite förfest. Det kom även ett par killar till. Kvällen avslutades på Järnvägs, men det var ingen höjdarkväll där så vi gick hem ett tag innan stängningsdags.

I dag har jag varit hos Sandra. Vi tog en promenad och pratade av oss. Blev sedan bjuden på middag hos mamma och pappa.

I morgon är det dags för jobb igen, men jag ska faktiskt inte sitta i telefon dom närmsta två dagarna. Jag och en kille på samma avdelning som mig ska tillsammans med hon som jobbar som utbildare ta fram en utbildningsplan inför att en ny grupp börjar nästa måndag. Vi ska även vara med och hålla i utbildningen. Det ska bli kul att få prova något nytt och göra något annat än vad man alltid gör annars. Vi får hoppas att det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0