Nytt försök

Tänkte göra ett nytt försök att uppdatera bloggen med det senaste. :)
Lördagens besök på marknaden var trevlig. Handlade endast en munk. Åkte kaffekopparna med Agni, som även fick åka ett par karuseller till ensam. Den ena verkade rolig, men den andra såg hon ut att somna i nästan. :) Vi avslutade dagen på Mc´Donalds där vi fick oss ett gott skratt då vi stog i kassan, när en kille utklädd till Ronald Mc´Donald kom och utsåg dagens anställda. Vi funderade på om det var ett straff att bli det, då han fick ta på sig en röd peruk, en clownnäsa och stora glasögon. :)
Resten av helgen blev lugn.
Veckan har gått ganska snabbt. Redan torsdag i morgon. :) Har fått öva lite på att hålla i en utbildning på jobbet. Det är kul!
Idag tog jag en skön promenad efter jobbet. Kände att det fortfarande är lite tidigt att börja träna ordentligt på grund av förkylningen, så det fick bli en promenad så man får nån motion i alla fall.

I morgon kväll ska jag på inspirationskväll på Rena Rama Verkstan, tillsammans med min goa vän Adele. Det blir roligt att få lite idéer för scrapbooking, eftersom jag har tänkt börja lite med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0