Oinspirerad

Just nu är jag inne i en period då jag känner mig lite oinspirerad till att skriva. Så det blir några dagar emellan inläggen.
I lördags hade jag en mysig dag hemma hos Sandra och barnen. Hennes sambo var på älgjakt. Sandra lagade hemmagjord pizza medan jag lekte med barnen. På kvällskvisten ville Agni att jag skulle följa med ut och leka, men eftersom jag även vill umgås med Sandra så föreslog jag att vi alla skulle ta en liten promenad i stället. August fick åka vagn. Agni gick först och visade vägen, vilket resulterade i att vi snart var framme vid en lekpark. Hon fick åka linbana några gånger innan vi gick hem igen.
När barnen somnat fick jag och Sandra lite mer tid för att prata av oss och slötitta på Notting Hill.

Söndagen var en produktiv dag med städning, tvättning, promenad runt kyrksjön och röstning.
Tog även en promenad i måndags med Kristin. Skönt att komma i gång lite. I kväll funderar jag på att gå och träna för första gången på några månader! Träningen drog ju i gång för ca en månad sen, och jag har haft träningskort sen dess, men inte kunnat gå på ett enda pass än. Vet bara inte om jag borde vänta några dagar till med tanke på förkylningen. Det sitter fortfarande kvar lite i halsen och näsan och jag får en hostattack då och då. Jag ska fundera under dagen.

I går kväll tittade jag på första avsnittet av serien om Glada Hudik-teatern. Flera gånger satt jag och skrattade för mig själv. Vilka härliga människor! Dom har så roliga kommentarer. Säger verkligen vad dom tycker och tänker, och är så spontana. Vi "normalstörda" borde lära oss lite av dom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0