Över...

Då var det sista återbesöket gjort hos läkaren. Han sa att jag inte behövde komma in något mer. Skönt.

I kväll får jag sällskap av min kära vän Kristin till Idol. Vi hade planerat att ta en promenad i veckan, men på grund av min förkylning blir det Idol och fika i stället. :) Trevligt!

På jobbet har vi just nu en kampanj som handlar om att sälja försäkringar. Folk har sålt hit och dit, ibland flera om dan, och själv har jag suttit och inte fått ett samtal där det går att sälja. Men idag kom äntligen min första försäkring, och då slog jag till med den 100:e försäkringen i kampanjen. :) Det resulterade i en gratis lunch på Järnvägs. Det gäller att vänta till rätt tillfälle! :) Fast det hade ju varit roligt att ha sålt fler än en.

Kommentarer
Postat av: Adéle

Ha ha timing is everything!

2010-09-08 @ 17:04:51
URL: http://adelesnagelmakeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0