Sjuk?

Vaknade med värre halsont än jag haft på väldigt länge. Det var en pina så fort jag var tvungen att svälja. Nu är det lite bättre när jag varit igång en stund, men det gör fortfarande ont och är tjockt i halsen. Tänkte köpa halstabletter på Tällebutiken innan jag åkte till jobbet, men dom öppnade inte förrän 11.00. :/ Näsan rinner även mer än vanligt. Kanske är en förkylning på gång... Men trots det så skulle jag bli förvånad om jag vaknar i morgon och är tvungen att vara hemma från jobbet. Det brukar gå över lika snabbt som det kommer. Har ju inte haft en sjukdag från jobbet på 3,5 år. Därför känns det som att det inte gör något om jag blir sjuk. :) Fast inte för länge bara...

Kommentarer
Postat av: Kristinen

Hoppas du känner dig piggare imorgon vännen :)

2010-09-07 @ 12:36:42
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0