Suck...

Hade skrivit om helgen, men när jag ska publicera det så är jag inte längre ansluten till internet. Dom senaste dagarna har jag tappat anslutningen titt som tätt, så måste jag logga in igen. Förstår inte varför... Vissa gånger står det att den inte hittar modemet, så jag vet inte om det är nåt fel på det. Ja ja, en sammanfattning av det jag skrev:
Adele kom hit på fika på lördagen. Pratade tre timmar i sträck. Mycket trevligt!
På kvällen kom Erika. Vi åt god tacogratäng. Sen kom Adele och Niklas samt Jon och en kompis till honom. Det blev ett kärt och mycket överraskande återseende, eftersom Jons kompis visade sig vara Adeles kusin! Lustigt sammanträffande! Vidare ner på Järnvägs för en fortsatt trevlig helg.
Idag blev det ingen ridning, på grund av att Sandra åkt på en förkylning. Tog en timmes promenad i det härliga vädret.
Det var min helg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0