Tankar...

Går just nu runt med ett par funderingar, som vanligt om framtiden. Det ena handlar om karriär och om man skulle våga satsa på att utbilda sig till konditor och öppna ett café. Skulle vilja göra något eget, ett café som inte liknar något annat. Dock måste man ju ha några bra idéer först, och dom är bara i förstadiet än så länge.

Det andra jag just nu tänker på handlar om något jag länge drömt om att göra. Något som handlar om en kortare period av sitt liv, men som kan göra stor inverkan på mig som person och som man bär med sig hela livet. Och framför allt kan man vara med och påverka andras liv.
Nu kan jag även ha hittat den möjlighet jag letat efter. Men först måste jag våga ta steget och ansöka, och sedan ska man bli utvald. Det är kanske inte det lättaste heller.


Kommentarer
Postat av: Adéle

Men oj oj vad spännande det här låter då! Det vill jag höra mer om. Kanske vi ska ta en fika på lördag?

Kram kram!

2010-09-02 @ 23:52:16
URL: http://adelesnagelmakeri.blogg.se/
Postat av: Jon

Ja det är ju en aning större chans att du blir antagen om du skickar in en ansökan, så gör det och lycka till =)

2010-09-03 @ 16:21:43
Postat av: Lena

Ha ha, ja chansen ökar ganska markant då!

2010-09-03 @ 18:51:23
URL: http://itsanewyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0