Tröttis

Den här veckan har jag varit väldigt trött. Sovit för dåligt på nätterna. Jag har en viss katt att skylla på. :)
I kväll hade jag planerat att ta ett första träningspass, men jag orkade bara inte. Börjar nästan ångra att jag köpte träningskortet, men jag SKA komma igång! Men det var himla svårt den här gången, på grund av att jag inte kunde börja direkt när terminen drog igång.

På jobbet är det roligt just nu. Händer mycket. Den här veckan är det planering inför utbildningen som drar igång på måndag. Spännande! Hoppas det går bra. Jag har ju aldrig tyckt om att stå och prata inför folk förut, men det känns bra än så länge. Känner mig inte nervös utan tycker bara att det ska bli kul. Jag har vuxit en hel del inombords sedan skoltiden, då jag var jättenervös för att göra muntliga presentationer.
Det är bara att vänta till på måndag och se hur det går.

Har i kväll lagt in de utbildningar jag ska söka till. Anmälde mig ju även till högskoleprovet. Det tråkiga är att det börjar hända mer på jobbet nu och man får mer ansvar och andra sysselsättningar och då blir det ju tråkigare att sluta. Så nu är jag nästan ännu mer osäker på vad jag vill! Det kanske inte skulle vara så illa att bli kvar på DHL. Fast jag vill ju samtidigt komma ifrån Ljusdal ett tag.... Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0