Glad påsk!

Nu är det äntligen långhelg! Förkylningen har blivit ännu lite värre så vi får se hur det blir i helgen. Har inget planerat och det känns ganska skönt att ta det som det kommer.
Tänkte att jag skulle unna mig att vara onyttig i helgen, för det är ju ändå påsk så i dag laddade jag upp med godis, ostkrokar, Ben & Jerrys och påskmust. :) Och dagens middag blev pizza. Tanken är att det här är sista helgen innan jag försöker att gå över till den nyttigare sidan igen. Vi får se hur det går...

I måndags kväll pysslade jag lite och gjorde ett par påskkort som jag skickade till mamma & pappa och Emma & Jocke. Brukar inte skicka påskkort, men det blir ju lite roligare när man gör dom själv.
Delar med mig av dom även här. :) Blev nöjd med dom. När jag satte mig och skulle börja var jag nära att inte ens göra några, för jag visste inte alls hur dom skulle se ut. Men efter lite funderande så tog sig idéerna och till slut blev det bra. :) Det är lite roligt när det växer fram.



Kommentarer
Postat av: Kristinen

Superfina kort!! :-)

2011-04-22 @ 09:44:13
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0