Gömstället är hittat

Idag skulle jag ta fram en papperspåse som jag hade bakom insamlingarna med papper, plast och metall. Och vad är det som börjar krypa lite när jag lyfter på den, om inte spindeln från igår?! Usch, snabbt fram med dammsugaren för att suga upp den. Det är ju det enda sättet jag vågar ta bort en så pass stor spindel. Lite orolig är man ju att den ska krypa ur igen, men jag gick runt och letade upp en massa katthår som jag kunde suga upp efteråt så den får lite mer att kämpa mot. :)

Kommentarer
Postat av: Adéle

Ja usch spindlar är inte trevliga alls =( Tur att du fick tag på den tillslut! Jag brukar alltid hämta Pyret när jag ser en spindel. Hon brukar leka lite med den och sen äta upp den, och gör inte hon det så hämtar jag Lea =)

2011-04-13 @ 21:41:16
URL: http://adelesnagelmakeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0